| God |
| Gepost
door : Woody
met ip: 84.25.135*
Op: 12/07/2006 09:18 |
|
God nou, God zit in je, God is een gedachte die diep in je zit. En zal ook overal bij je zijn waar je maar ook bent. Je hebt je mensengeest en Godgeest. Godgeest gaat iets dieper,en krachtiger en gelooflijker. Je God is volgevuld met alleen macht en liefde en kracht van binnen, en substansische liefde enz. Je moet het zien als je zelf, een klein deeltje wat in je zit niet in je lichaam ,maar geest, diep diep van binnen. Het zit korter bij je, dan de mensen denken, en voelen. Ieder positieve straling of gevoel wat je krijgt, komt daaruit zonder dat de mens het in de gaten heeft. En dat is wat de mens GOD heeft genoemd. Net als de poppetjes uit Oostenrijk, er komt iedere keer een kleinere poppetje uit het andere, dat gaat aantal keren door dat je een poppetje over houd wat heel klein is. En dat moet je zien als je echte IK de besturings systeem. de God. Iedereen geloofd in zijn eigen God ( De Ik, of iets wat hem/haar beschermt),maar daar willen de mensen zich niet over uiten of bekennen, omdat ze zich dan gekleineerd voelen of afgang vinden, ze schamen zich erom om te zeggen dat ze geloven. Bij de meeste komt het erop neer dat als ze pas heel oud zijn of de 70 hebben gepasseerd, dan leggen ze zich pas erbij neer. Als je echt in je zelf geloofd, geloof dan ook in je eigen God. God schiep de mens zo dat hij met Hem in contact kon komen. Hij gaf de mens een verrassend mooi leven. God maakte van die mens echter geen robot die Hem automatisch zou liefhebben en gehoorzamen. Hij gaf hem de ruimte en de vrijheid om eigen keuzes te maken. De eerste mens koos echter zijn eigen weg. En alle mensen zijn hem daarin helaas gevolgd. Op die manier is het echte leven verloren gegaan en is er een onoverbrugbare afstand gekomen tussen God en de mens. Sommige mensen zijn blij dat ze dat niet hebben dat veel gevoel, en zijn ook niet veel bezig met geloof of God, die denken dan: Ik laat het wel op me afkomen, en we zien wel wat niet goed is en fout, en welke doel we moeten nemen of zoeken,die mensen hebben het goed, en weten niet beter. Maar voor de mensen die wel verder denken en niet weten wat ze aanmoeten en wat ze moeten geloven en moeten doen en voelen. Die mensen hebben juist wel hulp nodig van iemand die het zelfde denkt als hij of zij zelf. Want die mensen willen alleen andere helpen, en niet zich zelf. Ze willen niet inzien dat ze geholpen willen worden, omdat ze ermee leren leven en niet beter weten. Maar het hoef niet zo te zijn dat ze geholpen moeten worden, ze kunnen best normaal functioneren. Er kunnen veel oorzaken zijn waardoor ze zo kunnen denken of weten. Dit zijn de oorzaken ervan. Of je neemt je jeugd mee. Of je bent zo geboren. Of je hebt veel meegemaakt. Of je zoekt een doel en wilt alles weten. Of je heb enorme belangstelling voor het ongelofelijke en mysterie. Of je wilt gewoon heel je leven al mensen goed doen en helpen.
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |