spiritual the second

http://www.spiritual2.punt.nl
De angst om naar binnen te kijken?
Gepost door : OPEN JE HART EN GEEST met ip: 86.82.116.*
Op: 16/09/2006 13:24

Uiterlijk aanwezig zijn met de innerlijke gelijkheid

De angst om naar binnen te kijken?

De Heilige Geest zal jou nooit onderwijzen dat je zondig bent. Vergissingen zal Hij corrigeren, maar dat maakt niemand angstig. Je bent wel degelijk bang om naar binnen te kijken en de zonde te zien die jij meent dat daar is. Dit zou je zonder angst kunnen toegeven. Angst wat onwetendheid is, geassocieerd met zonde acht het ego heel gepast, en het glimlacht goedkeurend. Het schrikt niet er voor terug jou een schaamtegevoel te bezorgen. Het twijfelt niet aan jou geloof en vertrouwen in zonde. Zijn tempels schudden hierdoor niet op hun grondvesten. Jouw geloof dat daar zonde is, getuigt alleen maar van je verlangen dat ze daar ook inderdaad is en kan worden gezien. Dit is slechts in schijn de bron van angst. Maar wat het vol schrik aanhoort, hoort het andere deel als de lieflijkste muziek: het lied dat het vurig verlangde te horen sinds het ego voor het eerst in je denkgeest opkwam. De zwakte van het ego is zijn kracht. Het vrijheidslied, dat een andere wereld lof toezingt, brengt er hoop op vrede. Want het herinnert zich de Hemel, en nu ziet het dat de Hemel eindelijk naar de aarde gekomen is, waaruit het bewind van het ego het zolang heeft geweerd.

De Hemel is gekomen, want die heeft in jouw relatie op aarde een thuis gevonden. En de aarde kan langer vasthouden wat de Hemel als het zijne is gegeven. Kijk met mildheid naar jouw broeder, en bedenk dat de zwakte van het ego voor jullie beiden ogen wordt geopenbaard. Wat het ego gescheiden wilde houden, heeft elkaar gevonden en zich onderling verbonden, en kijkt naar het ego zonder angst. Kindlief, onschuldig aan zonde, volg blijmoedig de weg naar zekerheid. Laat je niet weerhouden door de krankzinnige aandrang van de angst dat zekerheid kan worden gevonden in twijfel. Dit heeft geen betekenis. Wat maakt het jou uit hoe luid dit wordt verkondigd? Wat onzinnig is krijgt geen betekenis door herhaling en misbaar. De stille weg ligt open. Volg die met vreugde, en trek niet in twijfel wat zo moet zijn. Liefde zonder tegendeel.

Herstellende orde van jou denkgeest van het idee dat jij afscheid bent. Uiterlijk aanwezig zijn met de innerlijke gelijkheid. Het innerlijke van elk mens is verschillend omdat wat de mens verbergt zijn innerlijke angst is, kijk voor één keer naar binnen en ontdekt dat angst geen optie is om je werkelijkheid te aanschouwen. Jij voelt je niet geliefd in zijn omgeving. Dit is jouw eigen gevangenis die jij voor jezelf in stand wilt houden uit onwetendheid wat angst is. Er is een mogelijkheid om jezelf te vinden in je eigen dwaaltuin van binnen. Kijk naar binnen en ontdek waar je bent, en van die plaats kan je direct vertrekken zonder angst. Open je deur van binnen als hij niet open staat. Longen staan voor leven, maar als jij je niet geliefd voelt in je omgeving, bewust of onbewust blijf jij je daar handhaven van binnen. Dat is niet zinvol om dat met je zelf te doen. Dus open je hart en longen laat voor jou nu in dit enige moment wat is, alle jou beperkingen en ideeën over jezelf nu los.Verlaat voor eenmaal eens jou dwaaltuin en kom naar buiten toe met wat je bent. Laat je angst zien aan je zelf, kijk in je eigen spiegel eens wat jij probeerde zolang te verbergen van binnen. Ik zal je helpen om je angst en elk idee te helen in je gespleten denkgeest. Bereidheid meer vraag ik niet. Liefde is wat je bent.

Het leven wordt klein en benauwt met allerlei symptomen zoals angst of hyperventilatie, dat het idee lichaam zal demonstreren aan jou. Kom naar buiten met wat in jou van binnen is. Laat alles zien aan jezelf kom uit je verdrukking van angst vandaan. Ik zal je niet oordelen. Ik weet wie jij bent. Verbind jij je nu om één te zijn als één liefdevolle aanwezigheid. Want je kan je kleinheid niet verbergen, het wordt herkend als verdriet, depressie, teleurstelling, enz. Probeer het maar met jezelf eens uit. Je ontmoet iemand op straat en je lacht naar deze persoon. Kijk de lach valt weg nadat dit heeft plaats gevonden, dat is niet wat eenheid is met jezelf. Als het in eenheid is met jezelf blijft deze ontmoeting bij jou aanwezig en ook de glimlach zo binnen zo buiten. Want je kijkt alleen maar via je broeders naar jezelf. Op dat moment dat jij dit met jezelf zal doen om van binnen naar buiten te komen ontstaat de heling. De opsplitsing zal tot één gezicht komen. Geen verborgen gevoelens meer en gedachten maar puur zoals je bent. Dan kan jij je kwaadheid laten zien aan je zelf of je angst, of eindelijk dat jij je eigen liefde laat zien of vreugde aan je zelf. Je mag er gewoon zijn in deze aanwezigheid om alle ideeën over jezelf te laten helen in je denkgeest. Je hebt lang genoeg verstoppertje met jezelf gespeelt.

Wat zijn jou ideeën over je kleine -zelf ?..............

Voel jij je aangevallen wat hier staat ?.................

Of zijn er woorden zoals Christus of Jezus en God die je niet aanstaan?.........

Of heb jij een afkeer van een wereld die jij ziet?.........

Wil je alleen spiritueel zijn, los van jouw wereld waarin vele religies en oorlogen ziekte pijn en dood is?..........

Wonder is Liefde zonder tegendeel !

Verzoening of vergeving is alleen voor jouw toepasselijk om jezelf te mogen Zijn. In dit plan neem jij plaats naast je broeders. Ik zal je vertellen wat jou rol in Mijn verzoening plan is. Luister en pas het toe. zegening

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Leo: web-log SPIRIT -LOVE - FOREVER

Zij hebben mij vernoemt naar een arts en dit heb ik van mijn ouders mee gekregen mijn naam is Leo

Ik ben met geen religie of Jezus groot gebracht in deze wereld. Wel ben ik gekomen tot een bereidheid om een andere werkelijkheid te gaan ervaren wat niet van deze wereld is en kan zijn. Liefde zonder tegendeel. Wat uit eindelijk tot Jezus heeft geleid als een vriend.

Een Liefdevolle ervaring heb ik van zijn aanwezigheid in mijn Denkgeest. Het is ook jouw Recht om dit op te eisen. Vader laat mij herinneren wie ik ben! Laat alles nu los en wees bereid om iets ander in je denkgeest toe te laten. Op dat moment kwam er een mogelijkheid in mij vrij om dat te gaan ontdekken wie ik nu werkelijk ben. De boeken die ik zo ineens kon lezen en herinneren wat er in werkelijkheid staat geschreven. Jezus sprak tot mij door de tekst heen. Dat is wat de Heilige Geest is. Jij hoeft niets te doen ik doe het voor jou. wauw

Bereidheid ontstaat als je inziet dat jij het niet alleen kan doen met je kleine zelf. Jij hebt een broeder nodig als je verlosser. Je kan van een relatie tot een Heilige Relatie komen. Elk mens is een Christus dus Liefde. Maak niet uit wie jij als voorbeeld neemt. Je komt op een snelle weg als je Jezus zal volgen in Zijn denkgeest of een ontwaakte leraar die je kan leiden over de weg van jou transformatie tot aan de Hemel Poort en je zal je herinneren wie jij bent. Maak geen speciaalheid van je leraar we zijn broeders. Vergeef je leraar voor wat je denkt dat hij doet. Hij heeft voor jou de rol als verlosser en die van leraar moeten spelen. Ik ben je broeder iets verder in tijd, maar op het altaar Zijn we één. Nu iets over broeder Jezus: Jezus heeft het totaal gedaan. Hij is tot het einde van de droom gegaan voor zichzelf, en zag in dat hij als één is. Eén werkelijkheid is, dus ook in ieders Denkgeest aanwezig is. Omdat elke Denkgeest altijd met God in eenheid verbonden is.

‘En zag’ ‘ Dit is niet mijn Vaders Koninkrijk’ Volg mij in Geest en niet in aanbidding ik ben je vriend. Aan een vriend kan je alles vragen.

Nu iets over Boeddha ik heb het gedaan jij kan het ook. Maar hij ging dood. Jezus daarentegen ging een stap verder voor zichzelf en nam ons me in zijn Denkgeest en stond op en verdween van uit de wereld van projectie beelden. Dus die laatste stap die Jezus deed is ook het einde van jou wereld geweest. Ik deed het ook voor jou en nu ben jij terug in de Hemel. Niet om eerst dood te gaan, maar om te ontwaken uit jou afwezigheid wat dromen is.

Jezus was tot zijn Rechtmatige plaats terug gekomen net als jij. En jij kunt Hem volgen om tot op jou Rechtmatige plaats komen. ‘ God is in alles aanwezig, zo ook jij ’

Boek De verdwijning van het universum. Als jij een levende geest hebt zal ik je dit boek aanraden. De verdwijning van het universum. Speels en een Liefdevolle herinnering aan wie jij bent.

Boek: Een cursus in wonderen.

Dit boek kwam op mijn weg van uit mijn bereidheid en de leraren die reeds ontwaakt zijn. Boek heeft symbolen voor jou. Christus, Jezus, ‘ God is ’ Gouden Licht Poort Lied van jouw vurig verlangen een herinnering aan de Hemel, Wonderen van verzoening, plan voor jouw aanwezigheid en in je zekerheid komen dat naast God niets werkelijk kan zijn.

Er is geen wereld en geen universum. Alleen in je denkgeest van angst bestaat een wereld en een universum. De Hemel is geen plaats waar je naar toe gaat het is in je Denkgeest wat je deelt met God aanwezig nu op dit moment als jij daarvoor kiest.

Vriend of vriendin kijk naar binnen in jezelf en ziet Mijn aanwezigheid in jou eigen heelheid. Is dat oké voor jou? Ik was net als jij een mens die 2006 jaar geleden terug op aarde aanwezig was. Ik heb mijn lessen geleerd in vele scholen die ik bezocht in verschillende landen. Dat zijn de 30 jaren waarin ik in mijn transformatie onderging. En dat kan u ook doen vanuit jouw bereidheid. Verbinden in Geest is elkaar ontmoeten in Geest. Een snellere les bestaat niet voor jou herinnering van eeuwige Liefde. Les 1. niets wat ik zie bestaat niet.

Boek: de lessen van Jezus en de hoofdstukken zijn behulpzaam voor het ontdoen van elk idee dat jij enige werkelijkheid en waarde hebt gegeven. Je hebt een leraar van angst aangenomen, in plaats van een Leraar van Liefde. Het woord Christus betekent Liefde zonder tegendeel. Jezus Christus was een mens net als jij en ik totdat Hij ontwaakte en zag dat wij allen al in de Hemel aanwezig waren na Zijn opstanding van het idee van een kruisiging. In werkelijkheid ben ik niet kruisiging maar een idee in je gespleten denkgeest. Daardoor is het idee dood, angst en pijn geen optie om langer dit nog te blijven handhaven voor jezelf. De Hemel is geen plaats waar je naar toe gaat het is in je Liefdevolle denkgeest aanwezig. "God is" en naast God bestaat niets. Geen enkele vorm dus ook geen lichaamsidee, alleen een licht energie wat Vreugde is. ”En dit is jouw natuurlijke staat van Zijn”

Ik kan je tot het water brengen, maar jijzelf zal bereid moeten zijn te gaan drinken van de Bron van eeuwige Liefde. Het is je eigen Bron die God in jou heeft geplaatst.

Welkom op deze reis van Liefde.

Leo

http://heling.web-log.nl

[url] [/url]

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: lijnie met ip: 81.205.123.*
Op: 17/01/2008 09:57
LEO

Ik kan mijzelf vinden in jouw verhaal, maar vertel mij eens duidelijk

hoe ben jij tot deze ervaring gekomen, wat is daar aan vooraf gegaan?

mvrgr lijnie

Gepost door: lijnie met ip: 81.205.123.*
Op: 18/01/2008 22:02
hallo ik zou graag een nadere reactie van je ontvangen, ik ben zo benieuwd.

Gepost door: DemirFoxer met ip: 71.184.24*
Op: 27/08/2012 09:55
Áëèñòåð ïîä ïðèâàðêó - http://blister-pack.net/blister-pod-privarku.html - Áëèñòåð ïîä ïðèâàðêó - Áëèñòåð ïîä ïðèâàðêó

Gepost door: OranFeribe met ip: 174.44.63.*
Op: 28/08/2012 18:05
http://hudei.pp.ua/

Gepost door: Mamencafe met ip: 91.201.64.*
Op: 06/09/2012 11:07
love.ebiteua.com/

Gepost door: bloproni met ip: 88.164.105*
Op: 12/09/2012 15:21
http://vsebloki.ru/

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |