| Liefde relatie in jezelf uitnodigt voor een ervari |
| Gepost
door : OPEN JE HART EN GEEST
met ip: 86.82.116.*
Op: 16/09/2006 13:35 |
|
@ Welkom in dit programma voor mensen die bereid zijn in te zien en te ervaren wat hun relatie nu werkelijk betekent? Als je wilt trouwen of in een relatie bent met een vriend of vriendin kan je voor jezelf of samen eerst eens gaan kijken naar je werkelijke Relatie die al Liefdevol aanwezig is. De relatie die aan de oppervlakte bevindt is maar kort aanwezig. Een schijnwerkelijkheid van je eigen maaksel. Jij bent de kuizen maker vergeet dat niet. We zijn nu in een tijd terug gekomen om de laatste les te leren. Een geheel nieuwe ervaring van jou werkelijkheid van Liefde Relatie met jezelf. Maar dat kan in dit moment herinnerd worden. Koninkrijk van Vrede. Wij hebben ons beperkt tot een klein deel van Zijn mogelijkheden. Wij proberen keer op keer zonder onze Heelheid te scheppen. We denken dat relaties met een lichaam iets van doen hebben. Onder zoek dit in je denkgeest eens? Ik vertel niet heb geen lichaam. Maar heb geen behoeften van wat dan ook. Dan kan de werkelijkheid herinnerd worden van jou relatie! Het idee lichaam neemt nu een neutrale plaats in het geheel in. Wees die ene die bereid is vooraf een kleine les te leren les van Vrede. Via de hulp van een leraar die voor jou een geheel nieuwe mogelijkheid kan aan geven. Ik kan je brengen naar dat ene punt in jezelf waar je werkelijke Relatie begint te ontwaken. Maar jij zal voor jezelf die laatste stap moeten zetten. Dit is geheel aan jou wanneer dat zal plaats vinden. In werkelijkheid heeft het al plaats gehad. “Angst is onmogelijk in een denkgeest die door God wordt bemind” .Wereld relatie. De liefde van de wereld maakt je blind. Je leeft voor een korte tijd in een roze wolk. Of je bent in pijn en angst Je hebt plannen in de wereld gemaakt met je kleine droom relatie. En dat is een afgescheiden of wel een gespleten denk-geest geworden van strijd en angst. Omdat jij geen weet hebt wat jou Hoogste werkelijke belang is. Dat ben je vergeten. Er is wel een diep verlangen in jou aanwezig die er weet van hebt. De projectie van jou angst komt voort uit onwetendheid en al jou ideeën en gaan er mee aan de loop en vormen beelden die niet van Zijn werkelijkheid zijn en die van jou. Je probeert en probeert van uit je eigen droom projectie een liefde vollen relatie te maken. Zal je niet lukken. Jou natuurlijke staat van Zijn is al aanwezig alleen die jij in te zien dat je hulp nodig van een leraar of van div. boeken, DVD, Video,s Via cursus van wonderen en zijn lessen voor het ontdoen van elk idee Je dient eerst je eigen relatie met jezelf te bezien en te laten herstellen. Dit is de enige zinvolle gift aan jezelf en de wereld kan schenken. Er is maar één les nodig om je werkelijkheid te gaan ervaren en wat jij tussen de werkelijke Relatie hebt geplaatst te bezien voor wat het is en welke betekenis jij dit heeft gegeven? Les 1. Niets wat ik zie betekent iets. De reden waarom dit zo is, is dat ik niets zie en niets heeft geen betekenis. Het is noodzakelijk dat ik dit erken, opdat ik mag leren zien. Wat ik nu denk te zien neemt de plaats van visie is werkelijkheid in. Ik moet dit laten gaan door te beseffen dat het geen betekenis heeft, zodat visie haar plaats mag innemen. De eerste les kan je op elke situatie toe passen en de werkelijkheid zal aan jou worden geopenbaard worden. Er zijn voor elke dag een les beschikbaar.De investering in je zelf is het herstel van jou relatie. Er zijn wel boeken en leraren die in een natuurlijke staat aanwezig zijn. En dat is voor iedereen zijn eigen ervaring die hij gaat in het proces van heling en transformatie. Er is geen methoden die je kan helpen. Je dient dit van uit je bereidheid te ontvangen. Omdat elk mens al Heel is. Dus ik kan niets aan je toe voegen nog af halen. Je zult zelf gaan ontdekken dat het alle maal in jou aanwezig is en zo ook bij je broeders om je heen. We gaan nu kijken waarin jou relatie niet werkt: is dat Oké? Angst en onwetendheid zijn jou ideeën geworden. De oplossing is je hulp. Je dient van uit de Bron eerst de liefde voor jezelf te willen ontvangen. Doe je dat niet dan geloof je in magie. Je kan niet geven wat jij voor jezelf niet wilt ontvangen. Voorbeeld van relatie van angst. Angst als leraar aan gesteld-----------------------Liefde op een afstand houden. Liefde een kans geeft--------------angst voorbij te laten gaan leraar ontslaan Angst zie ik als een idee---------Liefde wordt aantrekkelijk. Angst geen mogelijkheid meer bieden en zien dat ik de maker er van ben vanuit mijn vergissing. Liefde relatie in jezelf uitnodigt voor een ervaring van Zijn. Nu is Liefde en angst zonder afstand aanwezig in je denkgeest en zal een helen plaats vinden. Omdat jij je angst projecties geen waarde meer toe kent. Je bent bereid om je vergissingen te zien voor wat het is. Gods zegen aan alle die met Mijn Zijn. Amen Leo P.S Les 1. Niets wat ik zie betekent iets. De eerste 50 lessen van een cursus in wonderen Website: http://meditaties.web-log.nl Zwolle u bent welkom voor "Een cursus in wonderen" Lieve groet Leo - Cory [ Telefoon nummer filter ] Program info: http://heling.web-log.nl Skype naam LEO-SPIRIT-LOVE-FOREVER [url][/url] |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |