spiritual the second

http://www.spiritual2.punt.nl
DRUPPEL WATER IS EEN IDEE?
Gepost door : Aanvaard nu de verlossing. met ip: 86.82.116.*
Op: 02/10/2006 09:15
DRUPPEL WATER IS EEN IDEE?

Mijn gedachten houden mij gevangen omdat ik denk dat ik een druppel ben! En zo beperk ik mijzelf, van Zijn werkelijkheid die ik denk niet te kunnen ervaren. Is dat mogelijk? Water is de schakel tot eeuwigheid. Laat mijn denkgeest vloeibaar Zijn. Vloei mee in alles, opdat wat onverenigbaar leek één is en één in alles. Zie jezelf eerst als een druppel, en laat je dan uitvloeien in de oceaan van water. Dat kan jezelf niet bewerkstelligen denk je. Visie van Zijn werkelijkheid zal jouw heelheid ondersteunen. Maar om bereid te zijn voor de oceaan van licht en Liefde zul je plaats dienen te maken. De spanning die het denken-druppel eens was, zal vloeien omdat wat reeds plaats gevonden heeft in jouw denkgeest aanwezig is. Herinnering is wat de oceaan vertegenwoordigd in jouw denkgeest omdat wij alle van dezelfde oceaan Zijn één in all. Communicatie van werkelijkheid, vloeibaar, oceaan van licht en Liefde.

De wereld waarin ik denk waar ik me bevind maak me angstig. Omdat ik mij beperkt heb tot het denken dat ik een druppel ben. Ik heb mijn wereld in die ene druppel geperst van kleinheid. Ik zie nu wat ik aan het creëren bent geweest met de kracht van mijn denkgeest. Een hele wereld in die ene druppel wat een beperking! Ik heb mijzelf voor de gek gehouden. Mijn Bron is veel groter, een oceaan van Licht. Maar als ik nu mijn natuurlijke staat van Zijn ervaar, verdwijnt de druppel in de oceaan en de oceaan in de drupel. Ik los nu op als sneeuw voor de zon. Dus waar ben ik dan? Terug in mijn oorsprong, staat van Zijn aanwezigheid Liefde Ik kan het haast niet geloven, dat alles in mijzelf al heeft plaats gevonden.

Mijn natuurlijke staat van Zijn is Vrede en Liefdevol! Ja dat is. De Bron/God heb je nimmer verlaten. Dus ik heb mij vergist..... oeps

Het is zo makkelijk en ik maak het zo moeilijk met het denken.

Dus als het licht Zijn werk doet ben ik Vrij.

Dan is er automatisch het licht in jouw denkgeest vereenzelft met de Zijne.

God is een feit in jouw denkgeest.

Waar is de druppel dan vraagt het ego?

Ik heb mij vergist er is helemaal geen druppel geen ego angst pijn en dood, en....geen oceaan.

Ik vind het leven, door te sterven aan mijn gedachtenspinsels.

Bereidheid meer vraagt de oceaan van licht niet.

Lieve groet leo

leraarvangod.web-log.nl

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |